091129

matchen igår gick bra! och det var riktigt kul att spela. skänt också att vinna med 11-1 mot just dom. hihi. jag stod för 4 av målen och passade till två. så det kändes bra! 
när vi kom hem igår åt vi tacos med familjen och sedan fixade vi lite jul i huset. efter det blev det robinsson och godis! 

idag har vi vid frukosten tänt det första ljuset i adventsljusstaken. väldig mysigt tycker jag, nu börjar det närma sig.



just nu ligger jag på min säng med datorn framför mig. mamma vill nog att jag ska hjälpa till med en massa, så jag måste gå ner snart. 
senare idag ska vi äta middag med hela familjen. så jag tror inte det blir någon ibk-match för min del. lite trist.. 

imorgon kommer min snälla syster hem från egypten. hon är så snäll, för hon har en jättebra cykel som jag brukar få låna. och nu när hon skulle iväg en vecka var hon så snäll att hon tog av cykelnyckeln från min nyckelknippa och sen cyklade hon iväg och ställde cykeln någonstans. så snällt av dig, jag uppskattar det verkligen. 


Alla barnen har kompisar utom Anette, hon luktar svett.     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0