091121

det spökar där vi bor i stan! det är inte bara vi som bor där som märkt, utan även våra kompisar. det är helt sjukt, jag vill aldrig vara ensam där!!

såhär har vi märkt det:
det bankar lite svagt i väggarna.
en tallrik har ramlat från diskstället, när ingen var i köket.
ett glas har ramlat från diskstället, när ingen var i köket.
en kruka och tv-antennen har ramlat ner från hyllan.
en tom påse har "blåst" ner från en krok.
min syster känner sig iakttagen när hon sover.
när man borstar tänderna i badrummet känns det som att det står någon bakom en, man får rysningar och vågar inte titta upp i spegeln. 
en kompis har hört hur någon plockar med galgor i garderoben, gått in i rummet och det var tomt. 



jag är glad att jag sitter i dalhem just nu. idag har jag städat mitt rum och fixat lite här hemma. snart är det jul! 
sen har jag sett hockey med issa, ronja, jennifer, matilda och johanna :) det var AJ som spelade och dom vann med 9-1!

nu ska jag äta massa godis och se tv!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0