091120

igår, hmm. det började bra. jag, issa, ronja och camilla gjorde oss i ordning här. sen drog vi till gustav hedin. där var vi inte så länge, men det var fett kul! 
på vägen till gute ringde jag ett tydligen ganska oklart samtal. och det var också kul.
när jag kom fram till kön träffade jag massa roligt folk, och det var kul.
väl inne så yrade jag runt där och bara var. det var kul.
men sen när klockan började bli ganska mycket och jag började liksom förstå vad jag gjorde så var det inte lika kul längre. jag var bara trött, hade ont i fötterna och ville hem!

halv två var det bara jag och ronja kvar inne av "vårt gäng" och vi tog en sista dans. sen drog vi också! vi gick och mötte tom som var där för att hämta sin syster. och så fick vi skjuts hem, så jävla skönt! när jag kommer hem kommer jag på att jag inte har någon nyckel.. issa skulle inte sova hemma så jag fick ringa på dörrklockan och väcka louise..

imorse var det tufft att komma upp, men det gick!
jag har överlevt en halvtuff skoldag, nu är klockan fyra och jag ska inte träna för jag har ont i halsen. snart ska jag till dalhem. måste ta det lugnt i helgen eftersom vi har match som jag vill spela!


"Eiihh, du ser ju precis ut som min blivande pojkvän!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0