091108

IDAG FYLLER LÖKEN MED LÖKARNA 16 ÅR! Grattis till henne! :D

igårkväll hade jag roligt! jag, issa, ronja och jennifer var först och såg hockey. efter det drog vi till maxi och handlade pastasallad och godiis! sen hem till ronja och dit kom också emil, tom och hampus. vi såg en jättebra skräckfilm, bakade kladdkaka och spelade kort. när klockan var halv två var jag och issa hemma och redo för att slänga oss i varsin säng.

matchen idag gick bra, vi vann. men annars har jag ingen kommentar.. inte jennifer heller tror jag. nästa match, då jävlar ska det göras mål!!

efter matchen bar det av hem till dalhem för att äta kalkon och fira fars dag, joel och mamma. mycket trevligt.
jag kom till stan för ett tag sen, diskade för att få louises chips. nu är camilla här och vi ska väl hitta på något bus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0