091105

igår slöt vi tidigt i skolan. jag och camilla gick hem till mig och chillade lite. sen drog vi och solade, så skönt! när vi kom hem till mig igen hade vi lite gottigottans med oss, så vi satt och chillade lite till medans vi åt.

klockan sex var vi hos camilla. då kom också denise, michelle, ronja och jennifer :) vi begav oss till joda, åt jättegod mat och skrattade nästan hela tiden. ett väldigt härligt gäng tjejer det där! efterrätten fick bli en glass på mcdonald's. hihi.
efter det gick vi hem till camilla och satt och pratade lite. emil joinade oss och lite senare även fille bille hängpung. vi hann med massa kul saker, men egentligen inget som var sådär speciellt. efter mycket om och men kom i alla fall tom också. runt tre bestämde sig alla för att cykla hem. jag var dödstrött.

imorse vaknade jag av att camilla står utanför dörren och ringer på dörrklockan. då var klockan tolv. vi hängde framför min tv och dator hela dagen. när det hunnit bli mörkt ute gick vi och solade och köpte biljetter till "this is it" som vi ska se ikväll!  



nu ska jag ta av mig pyjamaströjan och hoppa in i duschen.   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0