091101

tjejmiddagen hos camilla igår blev inställd på grund av manfall. istället var jag hemma och firade louise, åt godsaker och hängde framför tv:n. louise fick en väldigt fiffig present av mig och issa. "en kartong med saker du tycker om". det var alltså en kartong där vi lagt i massa saker som hon gillar. och sen en liten beskrivning till varje grej. skikul!

idag har jag varit och sett ibk med issa, matilda och löken! det var en jättebra match, roligt att se! efter matchen har jag fördrivit tiden på soffan i dalhem. men snart bär det av till stan. då ska jag träffa camilla och se djävulen bär prada hade jag tänkt.

imorgon börjar redan en ny vecka och min mamma fyller år. 

time to go.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0