sha la la

den här dagen har inte varit den bästa!
vi hade prov i skolan, i samhällskunskap. jag försökte plugga igår, men vafan jag fattar ju ingenting om eu och sånt. jag vet ens inte vilka länder som ligger i europa..
det gick iaf skit, jag svarade på hälften av frågorna och svaren var helt åt helvete.

och matchen gick så jävla dåligt att jag vill dö. eller jag fick komma in på vänsteryttern när det var 15 kvar av första och då gick det bra. men sen, i andra, fifan. det var pinsamt! jag blir så arg på mig själv! jag vet ju att jag kan, och jag vill. men vafan, vad håller jag på med? verkligen ingetning gick som jag ville.

och medans jag ändå håller på kan jag ju ta ut alla mina agritioner på SEBASTIAN PERSSON! kan du inte bara sluta? du vet att det inte är något mellan mig och jesper. men det är för fan inget mellan dig och mig heller! så lägg av! jag vill inte veta av dig om du ska vara såhär.

fan, jag är så arg och irriterad att inte ens 2 and 1/5 men är roligt!
nu ska lägga mig och se på the notebook.
tack och hej.

Kommentarer
Postat av: s

oj

2009-05-12 @ 09:49:19
Postat av: Anonym

SERIÖST?! :O

2009-05-12 @ 21:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0