i'm lost and i need to be found

igår vaknade jag med halsont, hes röst och snorig näsa. inte kul. jag var helt trött och slö hela dagen i skolan.  
efter skolan skyndade jag och camilla ner till almedalen, solen skeeen :D vi slog oss ner framför muren, sen gick vi och hämtade patrick och några till som vi såg låg en bit bort. senare kom också hampus. vi hade lika kul som vanligt, och ungefär halv sex började vi gå uppåt. det tog stopp vi mcdonalds. det blev glass för min och camillas del. sen åt jag också mitt livs första cheesburgare, gott! vi satt och åt och babblade med hampus, hans syster fanny, patrick och john. jag och camilla blev mobbade för att vi bor på landet och pratar gotländska, men vafan vi är väl på gotland? 

när klockan blev sju gick jag hem och började laga mat. 
förskylningen, som jag trodde blivit bättre under dagen, kom tillbaka och blev värre. med världens huvudvärk satt jag och försökte plugga till handelsprovet. kul att vi har prov på kapitel 8-9 och jag är på kapitel 6. wihuu? 
jag tog en dusch, sen orkade jag verkligen inte göra nånting så jag gick och la mig. 

jag hostade mig genom natten och vaknade som vanligt vid sju. tvingade mig själv upp ur sängen, sen iväg till skolan. 
provet gick dåligt. 
klockan ett var jag och camilla på plats i aulan för det var modevisning. coolt verkligen :) denise och michelle var jättefina! 
den var slut ungefär halv två och sen dess har jag suttit i den här jävla datasalen och nyst varannan minut och skrivit på en uppsats, drömresan. vi har haft typ två månader på oss att göra den, fast inte på lektionstid. sista inlämningsdag är idag. jag började imorse. grattis olivia. men nu är den i alla fall klar och jag är ganska nöjd.

jag är ännu förkyld och kan varken träna eller vara med på fotbollsmatch ikväll..
snart är camilla också klar, då ska vi gå hem och sova av oss våra förkylningar. det kanske blir en eller två kokosbollar innan jag somnar. fan vad gott det hade varit. se liksom. MUMS!


  
 

Kommentarer
Postat av: C

Gårdagen viar topp, vi har ingen framförhållning och du får inte sova, men du åt hela 6 st chokosbollar! :D mummamumma

2009-05-27 @ 19:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0