I can't take eyes off you

helt okej dag på apoteket, många virriga gamla damer och herrar. och det är alltid lika kul :)
klockan tre slöt jag, gick hem och där på min soffa låg saraparaklara och såg film. wiie.  vi slappade en stund, jag åt. sen gick vi till öster och kollade lite. sara åt. sen säger sara, kan vi inte gå och köpa hårfärg och färga ditt hår?
tio minuter senare kom vi ut från hm med en kasse i handen. vi gick hem, och började färga mitt hår. herregud säger jag bara. vad flög i oss? när sara hade börjat lite försiktigt och allt verkade gå bra säger hon, jag har aldrig gjort det här förut! men det var väl bara att lite på henne och köra på. shit asså, jag är verkligen brunhårig!



lite efter åtta kom emil och hampus till oss, det var hockey på tvn och dom hade godis med sig. perfa! men fan vad matchen var tråkig! och så förlorade dom! fifan sverige. tur att vi hade hampus som satt och babblade och körde sina stenroliga sten skämt.
när hockeyn var slut skulle hampus och emil till någon fest på bingeby där ronja och några var. jag och sara klädde på oss lite, gick ut och tog en promenad :) över öster, ner på hamnen, almedalen, innerstan, öster igen. en rolig och händelserik promenad :D
på öster träffade vi ronja, carro, amalia, lina, jennifer och många fler! kul att se dom igen :) vi gick in och satt oss på mcdonalds där emil och alla satt. sicuritas hade nämligen kommit till den där festen dom var på, så dom hade rymt.
vi satt och pratade lite, men tillslut gick jag, sara, emil, bp och en jakob benneborg hem till mig. vi satt och garvade åt den där jakob som immiterade folk från skolkatalogen. det var en rolig grabb det där!
när klockan var halv två gick dom hem. och jag och sara somnade.
hoppas det inte är något allvarligt med saras hjärta :/

imorse vaknade jag klocka sju av att det blåste och regnade så in i helvete! men kunde somna om igen.
elva vaknade jag igen, då var sara också vaken. vi gick upp och åt frukost och såg på den tecknade mr. bean. så jävla bra!
mamma och pappa kom och hämtade mig. nu sitter jag här på landet och är brunhårig.
imorgon ska jag spela match med 93orna igen. ska bli kuuuuul :D för vi ska spela mot stenkyrka, alltså sara! haha! men det känns som att det kommer gå skitdåligt för mig. bara för sara inte tror att jag kan spela fotboll. och så ska jag liksom visa henne. och då kommer det gå dåligt. så känns det :/ men nej, det ska taggas som fan imorgon!

jag hittade en superfin låt, lyssna!
http://www.youtube.com/watch?v=bjH0-S3hVOQ 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Schnygging ;) Nu liknar du snart Louise. :O

Dessutom kan man inte skylla din smarthet på att du är blondin längre. ;P

2009-05-09 @ 14:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0