fis-tekarn i mitt hjärta

14 år. varav endast ett halvt har spenderats med mig, och det har varit greeeta!

 

Tisdag 5/5
Jag sov till elva. DET  REGNADE UTE! jag blev deprimerad, satt mig framför tvn och såg m is for music på mtv fram till tre! då gick jag och satt mig vid datorn. mamma kom hem och lagade mat. sen blev klockan helt plötsligt fem, vi åt. sen skjutsade mamma mig och issa till dalhem IP. därifrån åkte vi med viktoria nygren till när. där skulle det spelas match. mot gotland södra. jag fick spela vänsterback. det gick faktiskt bra! :D det gick bra för resten av laget också och vi spelade förvånadsvärt bra. eftersom tränaren sagt att det skulle vara stentufft motstånd. 
men efter första halvlek ledde dom med 3-0 :/ varav ett turmål. 
i andra gick det verkligen ännu bättre! vi var bäst :D och johanna och viktoria får in varsitt mål! 3-2! 
sen helt plötsligt när jag ska typ springa ifatt en tjej snubblar jag på hennes fötter och snubblar till lite. då blåser domarn och säger: 12, 12 kom hit! här drar vi inte i tröjorna, inte i fotboll. så håller han upp det gula kortet :O jag bara: nej, jag drog inte i nån tröja! för det gjorde jag verkligen inte :O men aja, vi hade några riktigt nära målchanser i slutet med. men så blåser domaren och matchen är slut. vi förlorade, inte rättvist!
klockan tio var jag hemma i dalhem. jag åt och duschade, sen skjutsade pappa in mig till stan. jag gick och la mig direkt.
Onsdag 6/5
jävla skitväder :@ seg dag i skolan var det också.
efter skolan gick jag och camilla hem till mig, babblade, satt vid datorn och allt det vi brukar. sen kom även karro.
camilla gick.
karro och jag bestämde idag att jag skulle med henne och spela lite innebandy med hennes mamma och hennes jobbarkompisar typ. det skulle ju bli kul :D
jag bytte om och var jättetaggad! så märker jag att mina klubbor är borta! då har jag såklart glömt dom på landet :( då släppte verkligen all taggning, och jag tänkte skita i det. men jag åkte med ändå. och det gjorde jag rätt i. för det var ganska kul :) trots lite slag, hands, fotpass, klubba mellan benen och sånt så var det kul. haha, dom är lite galna!
när jag kom hem lagade jag mat, åt och duschade. sen mötte jag camilla och vi gick och handlade lite gottigottans som vi tänkte ha på nationella imorgon. hoppas det ska gå bra!
camilla och jag har kommit fram till att killar är skit. egentligen. när dom inte gör som man vill. fan verkligen!

nu sitter jag här och ser hockey, än en gång. linda är här och pratar massa med louise. jag tjuvlyssnar inte men lite mellanåt så hör jag norge, sistaminutenresa, utomlands och massa sånt. och det får mig att tänka på mina och camillas framtidsplaner! :D wiiie.
sara och jag har planerat lite inför helgen, wihuu :)
nu ska jag väl snart sova. imorgon ska jag gå upp halv åtta, klä på mig och äta. jag skiter i att sminka mig och massa!

godnatt.





jag vill att du ska vara här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är här. :)

2009-05-08 @ 00:20:38
Postat av: Anonym

BOHLIIIIIIIIN

2009-05-08 @ 19:43:55
Postat av: Camilla

Killar är skit, men våra framtidsplaner är great! <3

2009-05-10 @ 13:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0