baby come share my world

jag hade svinkul igår!! aawsome! :D
jag och camilla beställde pizza, åt den och sköljde ner den med lite gott. sen började vi göra oss i ordning, lyssna på musik och tagga! 
när vi var klara började vi gå mot bussen. lite innan åtta var vi hos andreas :) vi pratade lite skit, spelade kort och väntade på att resten skulle komma. 
tillslut kom dom och det blev många skratt, skrik och busigheter. 
jag vet inte hur mycket klockan var men vi började i alla fall gå ner mot hamnen. vägen ner med andreas, emil och camilla var en upplevelse. det blev rätt mycket stretching och blöta hundralappar ;) 
vi var typ först in på hamnplan, haha. men efter en stund var det smockat. vi dansade och hade kul hela kvällen :D det var jättemycket folk överallt, många att krama och säga hej till :D

     
   

klockan ett var det slut. vi tänkte skynda oss hem till andreas, men eftersom vi inte fick någon såndär nummerlapp när vi lämnade in våra jackor så fick vi vänta till sist..  
när man ska gå hem är högklackade skor det värsta som finns, fisattan alltså. jag var tvungen att ta av mig dom och gå barfota. 
vi hade blivit medbjudna på efterfest hos andreas, men när vi kom dit låg typ alla helt deckade. vi satt och småpratade lite och sådär, emil sjöng. "nu är det fredagsmys, om det så är det sista jag gör". hihi. jag var jättetrött och halvsov på soffan. folk började gå hem och tillslut var det bara jag, andreas, camilla och hampus kvar. jag tänkte att jag också skulle gå hem, men det var så skönt att bara ligga ner. 
jag somnade. 
fan vad ont jag hade i ryggen när jag vaknade. soffan var stenhård. 
vi babblade massa om våran lyckade kväll igår.  och typ halv tolv gick jag och camilla hem. utan våra cider, någon hade tagit dom! :o 
när jag kom hem tog jag en dusch och åt lite. sen gick jag till bussen. 
vad har hänt med min bror? när jag skulle ringa hem och be mamma eller pappa hämta mig vid bussen var det aron som svarade. jag frågade efter mamma, men då erbjöd han sig att hämta mig! han bara, men jag kan hämta dig. och han sa det sådär som att han verkligen ville hämta mig. helt stört. 
hemma fikade vi lite. sen la jag mig ute i solen och halvsov. jätteskönt. men jag blir fan aldrig brunare, får bara mer fula fräknar! och så märkte jag att jag har sån svankrygg (putrumpa?) att jag skuggar mig själv en bit upp på ryggen, kul. 

fredag, handla lite kläder med louise ?
lördag, SARA :D
söndag, konfirmation.

Kommentarer
Postat av: ida

haha, jag gick också hem barfota^^

2009-05-21 @ 20:08:20
URL: http://idaadi.devote.se
Postat av: C

Fisattan ja, lyckad kväll! :) <3

2009-05-22 @ 15:36:11
Postat av: Anonym

det gör vi om! ;)

2009-05-22 @ 21:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0