onsdag, torsdag, fredag

Ons. 25

Grattis bruuschan 9 år!



var lediga idag. så jag var hemma på landet och sov och åt våfflor :D

tors. 26
praktik till fyra. gick hem och mådde hur inte bra som helst. låg och läste pojken som kallades det, fifan säger jag bara. jag grät :( sedan somnade jag, vaknade av att camilla ringde, men till min förvåning var det inte camilla som pratade. utan robin! han och gabriel satt hemma vid camilla och ville att jag skulle komma dit. jag vägrade först, men de lyckades övertala mig. så jag svalde en alvedon och sen gick jag dit. det var trevligt faktiskt :) vi konstaterade att robin är lik stiffler i american pie! och sen jämförde vi vem som hade hårigast ben. och sen BET robin mig!!! har blåmärke :(
på vägen hem svängde jag förbi norsken, som tillfälligt bor vi märta. det var också trevligt :) ungfär sent gick jag hem och sov.

fre. 27
praktik till tre. sen hem och tjattra en stund med sara, haha. apopotepopeket? :D sen var det träning med distriktslaget, näst sista träningen innan vi åker! fan vad kul vi ska ha :D
magnus vann let's dance, jag som hejade på laila. eller egentligen MORGAN!
imorgon ska jag se när vincent spelar innebandy. sen har jag planerat kvällen för mig och camilla, har bara inte sagt det till camilla än. men jag tänkte att vi först skulle gå och se musikdirekt och sen ha filmkväll med godis och TITANIC! :D hoppas hon är på ;)

NÄSTA TORSDAG ÄR DET SÄVEFEST! :D


godnatt / olivia

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0