Torsdag

jaa, det var bättre på apoteket! det kanske låter svintråkigt, men faktiskt inte :) har lite sämre tider bara, åtta till fyra :/

exakt nu fick jag sms av sara om att hon kanske inte kan vara med på lördag! VI KLARAR OSS INTE UTAN DIG, du är vår stjärna. så bli frisk! ikväll ska jag titta på klockan när den slår 22.22 och så ska jag önska att du blir frisk :D precis som du sa. och nu bara rös jag till i hela kroppen när jag tänkte på lördag. baahh, jag är nervös! 

ikväll ska jag och camilla ut och ta en uppfriskande promenad :) och nu ska jag lägga mig och läsa den absolut hemskaste boken jag nånsin läst. den boken måste ju bara bli film!





ronja malmros är en underbar människa med ett inte helt friskt knä. men dåliga nyheter blir oftast bra tillslut.






  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0