Tisdag

dagen var ju inte den bästa till att börja med.. det regnade, snöade, blåste och jag vet inte vad ute, jag glömde gympakläder och det enda jag gjorde på mattelektionen var att skriva ett frågetecken och äta en kaka. inte okej.
men sen blev det lite flamsigt och kul, jag tror jag och camilla var lite trötta och garvade åt precis allting! och sen uppstod dagens händelse
klockan var lite efter tre, vi var dom enda som satt i caffis. jag skulle se om karro hade slutat så jag lutade mig över den där höga bordbänk grejen, och då såg jag helt plötsligt en kamera! haha, jag klättrade över lite smidigt och sen skulle jag och camilla gå på toa. då frågar fotografen oss om vi kunde hjälpa honom lite, vi bara ja visst :) han sa till mig att ligga så som jag precis gjorde. haha!  och camilla fick stå framför mig. sen tog han massa kort! han berättade att han egentligen skulle ta kort på branddörren men att det var så tråkigt. han ville ha med lite folk också, och det fick bli vi ;) så där låg jag och posade på ett bord. bilden kommer att finnas i en bok för brandskyddsföreningen. köp den!   

jag struntade i innebandygymnasiet idag för att istället se när min klass spelade sävecupen! :) ett lag hade dragit sig ur så dom spelade bara två matcher :/ första matchen gick hur bra som helst, vi vann med 4-0 :) trots att motståndarna var lite jävliga. andra matchen gick däremot lite sämre, men det var jämnt!  vi förlorade med 2-1.
efter det gick jag hemåt, camilla gjorde mig sällskap. vi tog en liten omväg förbi solbergabadet ;) haha!

klockan sju var jag och de flesta i laget på plats på o'learys för att se endres tv-sända match :D det var kul att se alla igen,  vi hade trevligt och åt nachos :) MEN, ett litet minus var att det stod ett tre jävla gubbar och sjöng och spelade typ gitarr hela tiden så vi hörde inte ett ljud av vad dom sa på tvn, och sen var det ju tråkigt att endre förlorade.. 

jag tycker så mycket om mina lagkamrater :)










nu ska jag sova och det ska bli hur skönt som helst! :) 
godnatt / o.r

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0