Tisdag igen

slöt tidigt från skolan, skönt som bara den! :) jag och camilla klarade oss genom stormen och kom ända hem.
det var ingen träning med ibg idag så egentligen skulle jag ut och springa 3 km. men jag och camilla hamnade i soffan framför mamma mia filmen och en skål chokladbollssmet! :D (ingen av oss har pengar så det fick bli det istället för godis)



efter det åkte jag med pappa, bror och syster till ishallen. där träffade vi sara som från början fått oss att komma dit och "se när landslaget tränar". jag tror du såg mer på läktaren än planen, sötnos ;)
kvällen spenderades framför kanal fem och linda rosing, heja hugo! :D sedan också ett spännande avsnitt av desperata hemmafruar, härligt! : )
nu sitter jag hemma på landet, för imorgon är vi lediga, min bror fyller nio år så det ska firas med våfflor :) och så har jag en massa läxor som ska göras :/

får väl göra som en viss sjukling, gå och lägga mig!
godnatt/ olivia

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötis

2009-03-25 @ 15:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0