Onsdag

tråkdag i skolan. hade prov i handel och det gick rätt bra :) när vi slöt gick jag och camilla till öster. vet inte varför, för ingen av oss har pengar eller en bra anledning att gå dit. men vi skrapade iaf ihop sex kronor till en kexchoklad. sen gick vi in i varenda affär som säljer killparfymer och sprutade och hade oss. vi träffade john på vägen också och han gjorde oss sällskap.  
den här vann mitt hjärta! såå god och alldeles killig :D



efter vi sagt adjö till john och pumpat min cykel gick vi hem till mig och festade loss med film och pepsi :)
och halv sju hade jag träning, det gick ganska inte så bra. varken issa eller sara var där och jag känner mig inte alls taggad inför lördag :/ 

nu måste jag sova, för imorgon ska jag till apoteket och ha praktik istället! hoppas det blir bättre :) 
/ olivia 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0