HELGEN :D

Fredag 6/3
fick sluta klockan två från praltiken, skönt :) sen var det träning, det gick ganska bra. Efter det åkte jag hem till Dalhem och tog det lugnt, såg let's dance med familjen och så.

Lördag 7/3
låång sovmorgon :D
ungefär halv två begav vi oss ut till hemse för att spela match. Hansa stod för motståndet och vi var bara två femmor. Jag och Issa fick spela med Jessica :) Det gick bra, men vi fick typ aldrig in bollen i målet! Vi vann iaf tillslut med 6-1.
Jag åkte med Endrebussen tillbaka till stan. Snabbt in i duschen, sen mötte jag camilla. Vi gjorde oss i ordning och sådär hemma hos mig :) vi var hur stressade som helst för att hinna med bussen. FÖR VI SKULLE TILL VÄSTERHEJDE BYGDEGÅRD OCH HA KUL MED HP08c!
ungefär tjugo över sex var vi klara och började gå mot lilla elefant för att hämta pizzorna som skulle vara klara 18.25. Och då skulle vi ju komma i lagom tid, för bussen gick 18.35. MEN pizzajävlarna var försenade. Vi sprang så fort det gick med våra pizzor, högklackade skor och klirrlkarrväskor. Men vi hann inte, vi missade bussen! det kunde ju bara inte hända! såå, vi stod på busstationen och hade panik ett tag, sen ringde vi till alla vi kände med körkort. tillslut fick vi tag på camillas faster, och hon kunde skjutsa oss! :D 
När vi kom dit hade alla redan hunnit bli lite smålulliga ;)
Jag åkte hem ganska tidigt, men eftersom vi började rätt tidigt så hann det hända enhel del! Hela kvällen var superkul verkligen! även fast folk spydde, däckade, blev knäade, snodde dricka av varandra och åkte hem.
tack HP08c :)




   

Söndag 8/3
upp klockan halv sju för att åka båt (båten går åtta på söndagar. tur!) var inte sådär sjukt astrött, men lite. Jag sov hela vägen upp, utom sista halvtimmen då jag var med och körde lite suglek med ronja och några i hennes klass :)
vi gick och åt i nynäs och sen packade vi in oss i minibussarna för att dra till huddinge! jag sov typ hela vägen då med.
motståndarna var huddinge ik (det "dåliga" huddinge). vi spelade ganska jämnt i början och efter en period stod det 1-1. men sen flöt det på och vi vann med 1-6 :) yes!
på båten hem hade vi askul som vanligt! :D



/olivia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men palla fester..!

2009-03-13 @ 15:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0