4/3

Våran lärare var sjuk, så idag slöt vi tolv :) eller, jag, camilla och adam skulle stanna och jobba. men det gick inte så bra. Jag och camilla gick ner till öster för jag skulle köpa jeanstights! :) på vila träffade vi julia, jenny och olivia. Julia hade en kjol till salu som jag och camilla fick pröva ;) den var ju jättefin och sådär, men njaa. Fast jag tror julia lyckades övertala camilla om att hon ska ha den på lördag. Jag köpte mina jeanstights och sedan gick vi till mc'donlads och bara satt :) 

lite innan tre gick jag bort till solberga skolan och mötte sara :) vi gick förbi mig och sen vidare till säve, där det var sävecup idag igen. wihuu, det är alltid lika kul att vara med sarapara och få höra om hennes problem, pinsamheter och upplevelser! :D 




PÅ LÖRDAG ÄR DET KLASSFEST! 
det ska bli så kul, jag ser fram emot det jättemycket och är såå taggad! även om det kommer bli lite jobbigt att komma upp i tid och åka båt dagen efter. 

ahh, imorgon är det praktik igen. jag vill inte. det enda positiva är att jag börjar tio och får en härlig sovmorgon. så ikväll blir det kanske en film :) 

hejhopp / o

ps. jag tänkte försöka få tag på någon som kan fixa till den här bloggen lite så den slipper se så tråkig ut.  


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0