you're everything i need and more

i torsdags var det sista dagen på fotbollsskolan, den bestod av miniturnering, glassätande och vattenkrig. kul.
när alla barn åkt hem hjälpte jag och issa karro att fylla i lite papper och städa typ. fick en liten belöning och sen cyklade vi hem i regnet. vi hade bestämt oss för att träna fotboll istället för innebandy ikväll, men så blev fotbollen inställd :/ så vi satt hemma hela kvällen och tittade på massa filmer från när vi var små. jag vill vara liten igen!

igår var det fredag, midsommarafton och min mormors födelsedag.
jag, louise, issa och joel åkte in till stan på förmiddagen. joel skulle till systemet, men det var stängt, issa och louise skulle till hm, men det var stängt. förargelseväckande! för min del blev det i alla fall ett linne och ett par shorts.
när vi kom hem var bordet dukat med massa godsaker och familjen var samlad. vi åt, grattade mormor och hade trevligt.
jag, issa och vincent gick ut och spelade fotboll i solskenet.
sen blev det tårta i trädgården, gott!
efter det var systrarna ute och sprang medans jag sov och tittade på fotboll. sverige förlorade.
när de kom tillbaka började vi göra oss i ordning. sen kom camilla och vi åkte med louise till åminne.
vi blev avsläppta där louise skulle vara, fick låna toaletten, sen började äventyret. det vimlade av poliser, dom var verkligen överallt. och jag är hyfsat skraj för dom.
jag, camilla och issa började gå mot andreas stuga. där var bland annat karolina norsk :) jag visste att andreas inte ville ha mig där, så vi gick förbi. men då började folk skrika på oss att vi skulle komma och massa. vi gick in och hälsade på bp, karro och några. men då kommer andreas full som en gris och säger  "dra åt helvete din jävla fitta" så jag kände att det var dags att gå.
vi gick upp till resturangen typ, där mötte vi ronja och denise. senare även sara och massor med folk! verkligen alla var där!
vi gick, stog, gick och stog i stort sett hela kvällen och fick ta hand om fulla vänner. det regnade. så kvällen kändes inte speciellt lyckad.
eftersom polisen var överallt tyckte vi att det inte var värt att dricka mer och riskera att åka fast, så vi var typ hlavnyktra hela kvällen också.
när klockan var tolv satt jag i bilen påväg hem.
glad midsommar.

ställde klockan på åtta imorse. fast inte förrens nio gick jag och camilla upp. vi åt frukost, sen var hon tvungen att åka för hon skulle jobba.
jag har egentligen inte tid att sitta här nu för jag måste packa. vi ska åka om en timme. det är ju dags för sandvikenkollo den här veckan och jag ska vara ledare. jag känner mig trött och inte alls taggad men jag vet att det kommer bli kul.
på fredag är jag tillbaka igen, finns på mobilen.
ciao


jag känner att det måste hända något nu om jag ska få min vilja igenom. snälla, förstå.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0