jag kan om jag vill

det var ingen sol idag när jag vaknade, så istället för att ta bussen till stan låg jag kvar och sov. skönt!
jag gick upp och åt frukost. såg tv en stund med issa, som också var hemma för ond hals. hon försvann till datorn, jag fick guitar hero sug och satt mig och spelade det. haha. sen såg jag två filmer.
efter det var klockan helt plötsligt halv fem. jag åt, bytte om och åkte med mamma till stan och tränade. med a-laget. vi körde den där jävla hinderbanan igen. och det var typ ännu jobbigare den här gången!
efter träningen åkte jag hem till dalhem igen, såg när dalhem b mötte dalhem c. sedan var det möte för oss som ska vara ledare på fotbollsskolan.
nu är klockan 22.22, då får man önska sig något. jag önskar alltid samma. får se hur det går med den önskningen. 

nu har jag bara fyra dagar kvar att bo i stan. det känns inte så bra.
på fredag är det skolavslutning. det känns bra.
imorgon måste jag ta bussen klockan sju. det känns inte så bra.

jag vill ha sommar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0