sommarnatt

slöt tidigare från skolan igår. jag och camilla gick och satt oss i almedalen och pluggade lite matte och handel. det var soligt och jättevarmt :D vi tröttnade på att sitta still och gick och tog en glass. sen kom issa och ronja. kul att ses igen :D och hoppas våra magkänslor har rätt!
vi gick och handlade skor till issa :) en klänning tror jag också det blev?
klockan fem gick jag och camilla hem, hon skulle städa och jag skulle på träning.
på träningen körde vi 8x800 intervaller + lite styrka. det gick väl bra, inte lika bra som förra tisdagen men jag ger mig själv godkänt ;)
efter träningen åkte jag och louise vidare till vattentornet och tränade pärk med hennes lag. dom tvingade mig att vara frampärkkarl på söndag, hur kul är det? :o fan, vad ont det gör då. och aldrig kan jag träffa bolljäveln klokt.
halv tio var vi hemma och började laga mat. sen i säng.

idag har vi inte gjort något klokt i skolan alls, bara lämnat in böcker och städat skåp. eller juste, jag gjorde matteprov också ja. det kändes som att det gick super! jag svarade på alla frågor, till och med på mvg-delen :D
efter provet gick jag hem, sen vidare till bussen.
nu sitter jag hemma i dalhem. ska spela match ikväll, mot gotland södra. dom är bra och jag har inte tränat på länge, så vi får se hur det går.

ahhh, mitt hår ser förjävligt ut. helt solblekt och slitet. antingen ska jag färga det brunt igen, eller bara vänta tills det blir blont igen. beslutsångest?

 
 
på fredag får vi sommarlov, helt sjukt vad det gått fort! och jag får panik, jag har inget jobb i sommar. eller jo, jag ska vara ledare på 2 läger i början av sommaren. men vafan, sen då? och de jobb jag sökt till har inte svarat, inte ens sagt nej liksom. vad gör jag nu?
 
lite försenade bilder från issas konfirmation :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0