i fell for you like a child

i lördags natt, runt två, vaknar jag av att det dånar till och smäller uta helvete utanför. jag ligger vaken en stund och funderar på vad det kan vara. sen hör jag att mamma och pappa vaknar. det smäller till igen, ashögt och asläskigt. jag somnar om. pappa går ut för att kolla upp det. och när han kommer upp på vägen står det typ 8 personer borta vid våra postlådor. när dom ser pappa springer alla åt varsitt håll. och några åker iväg på moppe. haha. pappa typ springer efter. sen tar han bilen och åker runt och kollar lite. efter typ en timme möter han två personer på en moppe och pratar lite med dom. 
issa rusade in i mitt rum nästa morgon och började berätta massa om vad som hänt. vi gick ut för att kolla hur det såg ut vid postlådorna, pappa sa att de nämligen sprängt en. och ja, det hade dom. dock inte våran. lyckat grabbar. och bara så ni vet så vet jag att det var ni. stuxa, bp, arvid, buster, hörsne, sebastian. om inte fler!
jag undrar två saker bara. vem kom på idén? och varför just vid oss? 

samtidigt, natten mellan lördag och söndag, någonstans i visby hände visst något jag helst inte vill prata om. som tur är har vi rett ut det. jag är inte sur, bara väldigt besviken!
det här är inget jag kommer glömma, men livet är för kort för att hänga upp sig på en sån sak. 

jag isabelle och louise låg ute och solade hela förmiddagen i söndags. det var jätteskönt. och jävligt varmt. jag tog även ett första dopp i poolen. men fan vad kallt det var! vi har inte satt igång värmen än :(
på eftermiddagen fixade och städade vi lite. och resten av kvällen låg jag framför tvn, kul liv.

måndag klockan halv elva satt jag på bussen påväg in till stan med camilla :) kul att se henne igen. vi tog en liten promenad runt stan och ner till hamnen och bara pratade av oss massor. sen åt vi med camillas syster och efter det gick vi och la oss i almedalen och solade. skönt! vi köpte jordgubbar av björn, fan vad gott det var :D sen kom issa, vi gick hem till emelie och nina och åt. sen skulle jag och issa iväg och träna.
tack för den här dagen camilla! :) du ska bara veta att du är en bra vän, du bryr dig, du sviker aldrig, du har alltid bra svar på allt och du lyssnar! tack. du är bäst  :*
halv sju var jag och 14 andra tjejer från u-laget och juniorlaget i tofta för att träna. det var kul att se alla :) träningen gick rätt bra. förutom att jag hade ont i ryggen. och så har jag typ en gammal sträckning i baklåret som ännu sitter i. det gör seriöst ont när jag ska resa mig från en stol, benet typ viker sig :/ wierd.  
jag skulle egentligen vara kvar i stan med camilla en stund, men jag var trött och jag kände att hon behövde vara med ölhävarn själv.
när jag kom hem hade jag stört ont i ryggen och i huvudet! jag tog en alvedon och gick och la mig. jag kände mig så jävla hopplös när jag låg där och inte ens orkade/kunde gå upp och stänga fönstret. så jag fick frysa istället.
alvedonen verkade inte hjälpa och jag kunde inte sova. så jag gick upp, tog en dusch, åt lite, märkte att jag hade feber och såg klart fotbollen. sen gick jag och la mig igen. somnade efter en timmes vridande och vändande. vaknade igen vid fyra, hade asont. visste inte hur jag skulle ligga för att det inte skulle göra ont. fifan. och hela huvudet bara dunkade. vid fem gick jag upp, gick runt lite i huset eftersom jag inte kunde sova. sen tog jag en till alvedon och gick och la mig. och lyckades somna. halv nio vaknade jag igen. halv tio gick jag upp. tog två alvedon och åt lite frukost. sen satt jag och bara satt. ah, hade så ont att jag bara ville skrika och visste inte vart jag skulle ta vägen. fan också! 
nu funkar alvedonen och jag har inte så jätteont, men jag känner mig helt seg. 
ikväll kommer kanske sara hit, får se hur jag mår. men jag ska i alla fall upp och se hennes match har jag bestämt.
nu ska jag sova. 

   

Kommentarer
Postat av: C

Bejbii! Du är en underbar vän och jag finns här för dej alltid, när som, 24/7! Bästaste bästa OR <3

2009-06-30 @ 21:23:26
Postat av: O

tack! jag finns för dig med :) CL <3

2009-06-30 @ 21:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0