im gonna get you if it takes me until forever

jag proppade i mig alvedon och cyklade upp och såg saras match igår. med issa. dalhem vann med 7-4 :D men sara var duktig och gjorde ett snyggt mål. resten av kvällen låg jag framför tvn innan det var dags för alvedon och sömn.

jag kunde i alla fall sova hela natten och det var skönt. idag känner jag mig lite bättre, men ah fan vad jag hatar att må såhär. jag svettas och fryser på samma gång, varenda muskel i kroppen värker, jag är helt dåsig och seg i huvudet, jag blir helt slut av att gå upp för trappan och snart är jag så rastlös att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
sara och jag pratade om att jag skulle sova vid henne ikväll och massa, men jag vettifan om jag kan det alltså. och så ville camilla att jag skulle följa med på bio. ah, varför händer det massa kul precis just nu för? 

jag längtar som tusan efter att få spela innebandy med bästaste u-laget. den 15 och 16 augusti är det träningsmatch, wihuuu :D  





natten som kom sov jag vaken och drömde om allt, allt som vi kunnat göra. om någon som vill ge mig värme när allting känns kallt och om någon att beröra.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0