suddenly

igår var det onsdag, och jag skulle jobba. jag och elin fick stå ute i endre hela dagen. vi galgade en jävla massa!
så om ni ser i annonsen i tidningen, där det står att det finns 2000 blue willi's plagg, så är det som vi galgade! 
på lunchen tog vi en tur till elgiganten och lyckades få på larmet vid alla ipod. sen gick vi till EM och provlåg några sängar. skönt! sen hittade vi godis, tog en näve var och gick tillbaka. vilket äventyr.
vi fick sluta kvart i fyra ungefär, vilket var väldigt skönt. jag gick till öster och mötte tre av mina syskon. sen gick jag med aron när han skulle handla lite på systembolaget. efter det åkte vi med hans kompis hem till dalhem.
jag la mig och sov. när jag vaknade hade vi främmande i huset. vi åt grillat och umgicks, sen blev det även kladdkaka. gott! efter det gick jag och la mig.
imorse började jag sju! fan vad tidigt. dagen började lugnt, jag fick städa lite i butiken. sen tog jag en tidig lunch eftersom chefen sa att jag skulle åka till endre. men det var ingen som ville åka med. elin var ledig ;) så jag, klara och rebecka fick åka ner på stan och sätta värdecheckar på bilar istället. vi var verkligen på varenda parkering kändes det som. det tog hela dagen. och jag slöt vid fyra. då hämtade pappa mig. vi åkte hem, jag somnade som vanligt. vaknade för en timme sen. (nu är klockan halv nio) snart ska jag ut och springa. sen soooova igen! jag börjar sju imorgon med. sista dagen! och sen på kvällen kommer camilla och viggin hit, vi ska göra oss i ordning här. kul! :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag längtar tills i morgon kan jag säga ;)

2009-07-30 @ 20:55:09
Postat av: Virginia

Hade såå roligt igår mer er brudar! :D Vi är bääst<3

2009-08-01 @ 15:43:55
URL: http://sweetgirlish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0