please be mine

jag kommer ens inte ihåg vad jag gjorde i torsdags, men jag antar att det inte var nåt viktigt eftersom jag förvrängt det. synd.

igår var det fredag, jesper fyllde 18 år och jag kände mig frisk! :) jag vill också fylla 18! fan vad kul vi ska ha då camilla. fast jag måste ju vänta ett halv år innan du blir 18.. vem ska jag gå ut med då?
vid sex tog jag bussen in till stan med camilla :D vi mötte upp viggin och sen gick vi runt och flummade en stund. sedan kom emil, vi satt på muren en stund och hade kul. sen gick vi till glassbaren och skulle äta glass. men vettifan vad som gjorde att vi inte gjorde det. för helt plötsligt var vi påväg uppåt mot öster?
där träffade vi på sara, jennifer, ronja och carro :) sen också johanna och löken :) jag tycker om att träffa på människor jag känner.
vi gick till mcdonalds och dom skulle neråt hamnen tror jag. vi åt glass, medans vi väntade på patrick :) sedan gick vi hem till honom och såg film. när klockan var lite över tolv gick vi till busstationen, viggin skulle hem. egentligen jag också, hem till sara. men det blev inte så.
jag, camilla, emil, patrick och gabbe vandrade genom visby och var allmänt coola. vi träffade på en full stuxa som hängde på ner till kallis för att träffa hampus och några. vi blev sittandes där ett tag. sen gick vi och satte oss i hamnen. där träffade jag adam, gustav och jocke. kul att se er! :)
vid två kom pappa och hämtade mig och louise som varit på krogen. sen hem och sova.

idag är det lördag och robin melin fyller 17 år. grattis :)
jag vaknade typ halv tolv, gick upp och märkte att jag hade ont i ryggen. fuck :/
snart bär det av till visby för lite inhandling och kontakt med omvärlden.
over and out.


Kommentarer
Postat av: Virginia

Haha Olivia vad har vi sagt om att hångla med robotar? ;)

2009-07-04 @ 18:07:39
URL: http://sweetgirlish.blogg.se/
Postat av: k

Du skall vänta drygt två månader på mig, sen skall vi två gå ut medans vi väntar på camilla!



förresten så behöver jag prata med dig... life sucks :(

2009-07-04 @ 23:34:14
URL: http://karolinalyngstad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0