love hurts

klockan åtta imorse var jag ute i burs.. solen sken och jag var jättepigg. not.
vad som hände i burs var frampärks-vm. wihu. jag spelade med louises lag.
första matchen spelade vi mot tofta och jag var pärkkarl en pärk. det gick ganska bra. vi förlorade.
andra matchen gick rätt snabbt, vi förlorade. och tredje matchen, fifan. jag var pärkkarl. och det gick så dåligt så det är pinsamt och jag vill bara gå och gräva ner mig. satan. träning till stånga? in my as. jag blir så arg på mig själv. fattar liksom inte varför det går dåligt. jag tar det lugnt och koncentrerar mig, men likförbannat så träffar jag aldrig bollhelvetesjävlen rätt. ahhh.
när jag kom hem somnade jag direkt, sen har jag inte gjort nåt klokt alls. tills karro skickade sms och ville ta en cykeltur och prata av sig lite. så det gjorde vi. alltid lika trevligt :) måste försöka träffa henne oftare alltså, jag känner att jag behöver henne i mitt liv :* 



nyss fick jag sms av en klasskompis som heter gabriel :) jag tycker det är så kul med folk som hör av sig och jag blir verkligen glad! :) men nu säger han att han åker till spanien imorgon och ska stanna och plugga där i två år. han måste ju bara skämta? hoppas!

imorgon blir det nog tiljans med camilla, louise och typ nina :) trevligt. 
nu är det läggdags.  

phuuu! han skulle bara vara i spanien i tre veckor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Möhöh, jag drömde om Gabbe i natt :) anyway, fuck de regnar! DEt fåre INTE gör ikv! :o

2009-07-06 @ 10:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0