imagine me and you, i do.

igår regnade det hela dagen, jag kände att det var rätt ovärt att betala 120 kronor och sen sitta och se tiljans i regnet. så vi sket i det. istället satt jag hemma framför tvn verkligen HELA dagen. först såg jag rallybrudar, så jävla bra :D sedan high school musical. och sist beck. hihi :) 

ikväll är det träning på tofta med u-laget :) sen pärkträning efter det.
asså, jag har hört många gånger att pärk är så jävla bondigt och massa. men hallå? JAG ÄR BONDE! och för er som kanske missat det, så är pärk askul! 

den här veckan börjar ju faktiskt stångaspelen :D åhh, längtar. fast det kommer bli tufft. jag ska spela i vårat nystartade lag och louises lag. så på torsdag ska jag spela åtta matcher! fan vad kul :D fast, dom krockar typ, så vettifan hur jag ska göra :/ sen spelar jag med louises lag på lördag och söndag också. wihuu :D och på fredag åker vi bara ut och tittar :) fan vad kul det ska bli! hoppas vädret blir bättre bara. 

har du ännu inte fattat att jag vill att du ska höra av dig? jag skulle bli så glad. men jag vill liksom inte behöva påminna dig om att göra det.. fast, vill du inte så vill du väl inte. känns lite som att jag ska fatta vibben nu.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0