fuck you, you fucking fuck

i söndags var jag helt ledig och det var riktigt skönt! började med en lång sovmorgon, sen några timmar ute i poolen och i solen. klockan fyra satt jag på gutavallens läktare och kollade fotboll. spännande. när jag kom hem tog jag en springtur, det gick bra. sen bums i säng. igår, måndag, var det dags för jobb igen. efter 8 timmars arbete var jag rätt trött så jag sov när jag kom hem. sen såg vi film, hela familjen. patrik 1,5. fan vad bra den var :D så jävla rolig. och man blir typ helt nerkärad i patrik (tom ljungman). han är så himla söt!! och spelat asbra i filmen. puss på han!


 

också idag har jag jobbat. jag och elin fick åka till endre. för dom har ett extralager där. vi blev avsläppta vid två, med typ tio kartonger kläder som skulle galgas. han som lämnade av oss sa "jag kommer tillbaka vid fyra". så vi blev lämnade. vi blev inte klara med alla tio kartonger på två timmar..
när klockan blev fem fick jag sluta, skönt. louise hämtade mig. vi åkte vidare ner till strandgärdet. där var det dags för tornerspel och vi skulle jobba med att visa folk vart dom ska sitta. efter en timmes pekande, visande och totalt kaos så var vi klara. och riddarna red in på gräset. jag tycker det är kul att se! och riddaren av tjelvar är så söt! puss på han också.
nu är klockan tio. jag borde gå och lägga mig, jag är trött och ska jobba imorgon. men först ska jag duscha och fixa lite. 
nu är det bara tre dagar kvar till fredag :D

ciao.

Kommentarer
Postat av: Virginia

Patrik 1,5 är BÄST! Såg den tsm med Emil haha. Håller med att Tom är sååå snygg ^^

2009-07-30 @ 10:44:42
URL: http://sweetgirlish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0