you're as cold as ice

söndagskvällen blev mycket bien. jag såg innebandy med lillasyster, systrarna ohlsson, sara och linda. trevligt :) sen pizza och viskleken runt elden med hampus, hampus, emil, benjamin, jeppe, camilla och sandra. mycket roligt :) vi tog bussen hem sen på natten och jag somnade gott i min säng :)

igår åkte jag till stan med syster och handlade lite :) sedan var det dags för träning. vi var bara nio stycken, men det var kul ändå. efter träningen gick vi till säve och skulle vänta på louise som tränade där. utanför på fotbollsplanen spelade gute mot hemse så vi fastnade där. när gute vunnit med 6-0 åkte vi till ica maxi för att fördriva tiden lite. vi skulle nämligen hämta mamma som slöt jobba nio. 
när vi kom hem hade vi lite modevisning med det vi köpte tidigare. sen såg jag och issa film tills vi somnade. 

idag är det tisdag. karro var här förut och vi såg the notebook, hon skulle åka och jobba vid ett så hon hann inte se hela. men jag såg klart den. tummen upp för den filmen! 
snart skjutsar mamma in mig och issa till stan. vi går hem till bp och gör oss i ordning, med camilla, sandra och några. sen jävlar är det fest tejer! :D  

ha't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0