you were just friends, at least that's what you said

igår på träningen var vi åtta stycken.. kul, sista träningen innan träningsmatch. jag blir så besviken, var är alla? :/ tur att vi fått förstärkning från ibk! hur hade det annars sett ut? 
jag börjar  i alla fall bli orolig inför matcherna i helgen, har vi ens folk till två femmor? 

idag har jag jobbat. på lunchen gick jag och köpte en stor tröstätar-godispåse. den var god! när jag slöt gick jag till vila outlet, där var louise och även adam, som jobbar där. 
innan vi åkte hem tittade vi förbi i lägenheten där vi ska bo sen :) det var helt okej faktiskt, kommer nog bli bra! 
väl hemma bytte jag om och åt lite, sen bar det av till stan igen för att se storvreta-varberg. hela ibc var proppat. det var en ganska kul match att se, speciellt när ronja var där! men efter halva åkte vi till södervärn för att se när endre mötte olofström. endre vann. det blev lite fläng runt stan när robin, gustav, adam och julle skulle ha skjuts överallt.
men nu är jag äntligen hemma och ska snart gå och lägga mig. imorgon är det match!
TAGGATAGGATAGGA! 12.30 i slite, kom och se! ;)

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0