where are you when I need you?

rubriken är riktad till issa. hon brukar alltid vilja knäcka min rygg, men det brukar aldrig behövas. nu behövs det!

gick upp 05.45 idag. iväg till jobbet. och det var faktiskt en av dom bästa dagarna idag! inte så mycket folk som jobbade. det betyder inte så mycket spring och ingen trängsel utan lugn och ro på lagret. sen visste vi också exakt vad som skulle göras idag så det var bara att köra på :)
valdis ringde mig och frågade om jag ville vara med och träna med a-laget. det ville jag :) så jag fick åka hem, äta snabbt och sen iväg till stan igen.
vi körde uppvärmning och sen tvåmål hela träningen. det var kul, men jobbigt. och det gick bra för mig, i början. jag älskar att höra mitt namn i samma mening som ordet bra! :D självförtroendet steg till toppen när jag kommer in på bänken och en säger till mig. "våga hålla i bollen, olivia" jag säger, "ja, men det känns som att som kommer så nära" hon säger, "men dra dom då, du har ju bra handleder!" men det självförtroendet sjönk lika snabbt igen när jag kom in på planen och gjorde bort mig. 
efter träningen har jag ätit, duschat och nu sitter jag i min säng med datorn i knät. när klockan är tio ska jag lägga bort datorn och sen sova! ska jobba imorgon med och sen träna igen. wiie :D 

innebandyinnebandyinnebandy! 

 
bilden är från när vi sprang vårruset :)


nu är klockan tio. GODNATT!


Kommentarer
Postat av: jessica j

haha knäcker ni också ryggen på varandra:), det gör jag och elin, haha!

2009-08-08 @ 22:33:00
URL: http://jessiicajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0