i wanna show you what love is alla about

eftersom solen inte visade sig idag så har jag stängt in mig på mitt rum i stort sett hela dagen och känt mig ensam. jag vaknade runt tolv, härligt med sovmorgon! efter frukosten såg jag några avsnitt av one three hill. sen grillade jag med familjen. eller, dom som är hemma. och nu sitter jag här med datorn i knät och lyssnar på massa bra musik. jag är jättesugen på att gå ut och springa! men det som på något sätt hindrar mig är att jag inte orkar duscha efter. haha shit, är jag dum eller?

jag var inne på laget.se idag och fick se det fullspäckade schemat med 3 träningar i veckan! jag fick glädjerus i hela kroppen! men det tråkiga är att vi ska spela våra träningsmatcher i slite.. :/ men men. äntligen drar det igång! med klubba och boll. jag är lycklig! :D



jag har en brännblåsa på fingret, den fick jag i fredags när jag skulle lägga armen om camilla och säga att jag älskade henne. men så brände jag mig på hennes cigarett. typiskt. jag tror inte det är meningen att jag ska prata känslor, det brukar aldrig sluta bra..

jag känner att det går bra med den här saken att försöka se framåt, och inte tänka på allt som hänt. men jag tror aldrig jag kommer sluta hoppas.  

i'm out

Kommentarer
Postat av: Virginia

Gumman! Du är inte ensam! Bara för vissa idioter inte kan fatta att du är bäst så är det inte ditt fel (A) de får skylla sig själva om de inte ser sanningen. Älsk<3

2009-08-02 @ 21:32:29
URL: http://sweetgirlish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0