walking on sunshine

godmorgon!
klockan är tio och jag ha precis vaknat. solen skiner som bara den ute!
om en stund ska jag dra på mig bikinin, gå ner och äta frukost och sen ut och sola! det hade vari väldigt skönt att ligga på stranden idag, men vafan alla mina vänner jobbar och systrarna är ju inte hemma :/ 
i eftermiddag åker jag in till stan för att se när a-laget möter visby ibk 92. eller heter ni ibk wisborg nu? skitsamma. efter matchen ska jag i alla fall stanna i stan, sen möta upp camilla och sandra. sen får vi se hur det blir :)

igår möttes a-laget och ibk. jag var där, sara spelade! :D det gick bra för henne tyckte jag. och jag måste bara säga att jag är glad för hennes skull, att hon tagit en plats i a-laget. stooolt!

när jag kom hem igår orkade jag inte göra nånting. det var jättefint väder ute, men jag satt inne. vafan olivia?
framåt kvällen åkte jag med mamma och handlade. väl hemma igen blev det mat, sen lite efterrätt och bad i poolen. det blev också en hel del godis och lite snuten i hollywood. och jag hann med att se ett avsnitt av one three hill innan jag somnade.

ikväll kommer mina systrar hem!! det ska bli kul att höra allt kul de har varit med om.
 


nu är jag snart klar. ska bara tacka VIRGINIA för att min blogg blivit jättejätte fin. Tack! :)

Kommentarer
Postat av: sara

jag har väl inte tagit en plats i a-laaget`?

2009-08-09 @ 23:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0