make eatch day count

igår, fredag, jobbade jag min sista dag på min såkallade provvecka på sporthuset. det gick bra, jag fick vara ute i butiken på förmiddagen. kul :) dom ska höra av sig i slutet av nästa vecka om jag får nåt jobb eller inte. :) 

igårkväll var det då buttlefest. camilla och viggin var hos mig innan, vi gjorde oss i ordning här :) 
kvällen blev inte riktigt som jag tänkte. den började bra och jag hade jättekul :) tyvärr så fortsatte den inte lika bra. men på grund av benjamins reaktion när han fick sin present, lite spring i underkläder, massa nytt trevligt folk och underbara vänner så blev kvällen ändå lyckad! 
jag vill bara säga ett stort tack till Camilla Lundborg och Virginia Gräsman, vad hade jag gjort utan er? ni är bäst! <3 jag vill även tacka Denise Matsson för ditt pepp och din omtanke!  
kvällen tog slut fort. pappa hämtade mig och camilla och vi åkte hem till mig och pratade genom kvällens alla händelser tills vi somnade.





imorse vaknade vi klockan åtta (!) och var hur pigga som helst. vi var även törstiga så vi gick ner och drack lite vatten. vi tog sen med datorn upp och såg film. klockan tolv gick vi upp och åt frukost. sen åkte vi till stan och handlade med pappa. efter det satt vi och planerade lite stockholmsresor och pyjamaspartyn! :D 
camilla var tvungen att åka hem runt fem. jag kunde ha fått åka med henne och vi kunde haft lite redbullkväll. men jag skulle på 40-årskalas. helt plötsligt kände jag mig väldigt otaggad till det. så jag sket i att åka med. och känner nu att jag skulle åkt med camilla! 
när alla åkt satte jag mig ner och tänkte lite. men det var absolut ingen bra idé. så för att avreagera mig lite gick jag ut och sprang! efter 4 km, 20 armhävningar, 20 rygglyft och 40 situps gick jag in och tog en dusch. 

och nu sitter jag här i soffan och ser på jungel george. för tillfället är jag ensam hemma! det brukar typ hända once in a lifetime i det här huset. louise och issa är på läger, dom har varit borta en dag och det känns redan alldeles för tomt. aron är ute och raggar någonstans. mamma jobbar till halv tolv och pappa, vincent och joel är på 40-årskalas. 

jag tänker nu strunta i allt som hänt och bara titta framåt. någon som får mig må såhär är inte bra för mig. man har bara ett liv, varje dag ska man leva och må bra. varje dag betyder något. eller hur var det, Denise? :)

imorgon ska jag bara slappa, det ser jag fram emot! en annan sak jag ser fram emot är inomhusträningen som börjar på måndag, ska bli så kul :) jag är verkligen sugen på innebandy NU!
 
nu väntar godispåsen.

Kommentarer
Postat av: c.

Bästis! Jag hade aldrig klarat mej utan dej å viggin heller! Ni är underbarast <3Du å jag kör på det tänket, bara blicka framåt och skit i det förgångna! ;D sthlm väntar härnäst bejbii!

2009-08-01 @ 22:07:09
URL: http://camillalundborg.blogg.se/
Postat av: Virginia

Och jag kan inte klara mig utan er 2 heller! :) Ni får mig alltid att le! Är ni inte glad så är inte jag glad. <3

2009-08-02 @ 21:35:13
URL: http://sweetgirlish.blogg.se/
Postat av: Lorut

Snygg klänning!

2009-08-09 @ 21:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0