magnificent

imorgon börjar skolan, paniiiiik! vad hände med mitt sommarlov? jag har ju inte hunnit med allt jag tänkt, faaan. jag överskattar alltid sommarloven, det ska man inte göra. men det ska bli lite spännande att börja skolan i alla fall, eftersom 3 av våra 4 lärare har slutat så ska vi få nya. men vi ska ha kvar samma klass, kuul! :) 

det blev ingen träning för mig idag, eftersom jag har väldigt ont i hlasen och är lite snorig. men hoppas jag mår bättre imorgon, för då ska jag träna! :) 

  

Sammanfattning av sommaren 2009

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
jobbade i en affär :)

Dog någon som stod dig nära?
nej

Vilka länder besökte du?
jag lämnade inte gotlands gränser!

Är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010?
hmm, fler timmar i solen 

Vilket datum från sommaren 2009 kommer du alltid att minnas?
17/8 :D

Största misstaget?
-

Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja, lite sjuk nu på slutet

Bästa köpet?
måste nog vara min klocka :)

Vad spenderade du mest pengar på?
mcdonalds!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
JA! mycket. fast det var endel saker som gjorde mig ledsen också :/

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009?
Svennebanan!  och rapapapapa. och cocian försattan!  

Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
GLADARE :D

Vad önskar du att du gjort mer?
solat

Vad önskar du att du gjort mindre?
fått känslor.

Hur tillbringade du midsommarafton?
i åminne..

Blev du kär i sommar?
hmm, njaa..

Hur många förhållanden?
på sommaren ska man vara friiii

Favoritprogram på tv?
har inte sett så mycket tv, men typ 2 ½ men.

Bästa boken du läste i sommar?
har inte läst någon..

Största musikaliska upptäckten?
jag kan inte bli mer musikalisk nu! ;)

Något du önskade och fick?
jodå :)

Något du önskade dig men inte fick?
jaaaa :(

Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
var på en jävla kurs i stenkyrka..

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
jo, massor. men det behöver vi inte ta upp nu. jag är nöjd med min sommar ändå :)

Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2009?
stil, hmm.. vet inte :s


Vad fick dig att må bra?
vänner :D

Vem saknade du?
sara

Sommarens sötaste?
Virginia&Emil :D

Sommarens största kärlek?
camilla

Sommarens besvikelse?
mig själv.

Sommarens bästa?
kan inte komma på något som var bäst, det mesta var liksom bra.

Sommarens beroende?
camilla :)




snart är det läggdags.


Kommentarer
Postat av: C to the A to the M to the L to the L to the A!

Jag längtar till i morgon för då får jag träffa dej bästaste! :D Fasten vi träffades för endast tre dagar sen känner jag på mig att vi kommer ha riktigt mycket att prata om! ;) Olivia, älskade änglabarn <3

2009-08-19 @ 22:44:47
Postat av: Anonym

<3

2009-08-20 @ 18:16:51
Postat av: sara

<3

2009-08-20 @ 18:16:53
Postat av: Anonym

Vilka länder besökte du?

jag lämnade inte gotlands gränser!



Du åkte ju för fan till sthlm pucko?! :) :P

2009-08-20 @ 22:18:50
Postat av: Ladis

Vilka länder besökte du?

jag lämnade inte gotlands gränser!



Du åkte ju för fan till sthlm pucko?! :) :P

2009-08-20 @ 22:19:15
Postat av: Virginia

Hahaha jag tycker du var sommarens gulligaste ;)

2009-08-21 @ 15:52:17
URL: http://sweetgirlish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0