jag vill inte tänka framåt, men är livrädd att fastna här

swoouusch! typ så fort har den här veckan gått! men jag har hunnit med mycket kul. varit i skolan, umgåtts med camilla, sett fotboll, pratat med sara, tränat massa innebandy, bott i stan, ja massor. och igår var det SÄVEFEST! jag hade jätteroligt verkligen. vi var lite folk hemma hos mig innan, kanske blev lite för många tillslut. för grannarna klagade.. men kul att alla ville komma. johanna och matilda! :D
väl inne på hamnplan sprang jag typ runt för mig själv, träffade massa folk men kommer bara ihåg hälften av vad jag gjorde. men kul hade jag! :) när det stängde vid ett, gick jag, issa, camilla och viggin hem till oss och sov.
det var väldigt svårt att komma upp imorse, vi började åtta! men det fixade sig. vi slöt kvart över elva, så då gick jag och camilla hem och sov. skönt som fan!



ikväll har jag varit hos karolina på tjejmiddag, med ett gäng härliga tjejer. väldigt tevligt :) det måste göras om!

imorgon är det träningsmatch mot värmdö och jag är så taggad! men jag är väldigt nervös också, hoppas det kommer gå bra.
15.00, södervärn. BE THERE!

läggdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0