tingeling

sovmorgon, solsken och sommarvärme, dagen kunde ju bara inte börja bättre! :) men tyvärr fortsatte den inte lika bra. nationella gick ganska dåligt :/ det var engelska och writing som gällde, typ uppsats. jag vet inte vad jag höll på med där ett tag. och när de sa till att det bara var en kvart kvar blev jag hur stressad som helst och slutet blev helt kaos. så nu är det bara att hoppas på det bästa.
halv två vandrade jag och camilla mot mitt hem, där jag skulle hämta lite grejer för att sen ta tio över två bussen till dalhem. men camilla mutade med glass och jag lovade att stanna och gå på stan med henne och sen ta kvart i fyra bussen. så vi gick på stan en stund och camilla hittade både en tröja och ett par skor :) sen åt vi glass. jag träffade hampus, bp och patrik! hampus skulle tydligen vara med i modevisningen för cubus. HAHA. lycka till :D
på vägen ner till busstationen hälsade jag på andreas, längesen man såg honom nu. VI MÅSTE HITTA PÅ NÅGOT NÅN DAG!
kvart över fyra var jag hemma. jag hade absolut inget att göra, så jag la mig ute och solade. det var skönt, men det blev nog ingen förbättring på solbrännan.

min fot har fått ett rött streck på sig, ser ut som att det blöder precis under huden, bläää.
ikväll ska jag se talang med lillbrorsan och sen bara slappaaaa. skönt.
 
sara steen den busungen! är tydligen i stockholm och ska på gröna lund imorgon. och jag visste inget! men så blir det väl när man inte ses typ varje dag längre :/
och linda malm, den busungen! hon har saker att berätta för mig hon!
och ronja malmros, den busungen! henne vill jag se utan kryckor. SNARAST!

detta ska hinnas med i helgen:
- se fotboll/vara bollkalle
- sola och bli brun!
- skriva två inlämningsuppgifter
- söka massa sommarjobb
- tvätta mina converse
- äta massa godis
- avslutning med innebandyn  
- sova en massa

lycka till olivia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0