21 april

redovisning, bokprat och matteprov. det var min skoldag. slöt vid ett.  
efter skolan var jag på stan med camilla. vi kollade runt lite och kom fram till att det är ganska fattigt med snygga kläder på gotland. vi  blev sugna på glass och gick hem och skrapade ihop våra sista kronor, och en kupong. vi gick till mcdonalds och köpte oss en glass med topping och fick en på köpet! gott!
vi blev sittandes där i cirka två timmar. camillas syster kom och gjorde oss sällskap ett tag också :)
ungefär kvart i sex gick jag och camilla hem till mig. vi fastnade framför datorn ett tag.
var e boxen, där e boxen! i'ts a bag in a box. haha, snyggaste dansen ever camilla :D
jag började laga mat och sen gick camilla ungefär vid sju. jag åt och bestämde sedan att jag skulle ut och springa.
jag sprang min runda som jag kallar "runt". alltså, från mig, ut mot maxi, svänger av upp mot säve, springer ända upp till sibylla, sedan ner mot södervärn, över säve och sen hem igen. vet inte hur långt det är men tog ungefär 25 minuter. ahh, smart som jag var åt jag ju massor med mat precis innan, så hade håll hela vägen. blää. 
jag tog en dusch, åt lite till och hamnade framför datorn som vanligt. 

nu är klockan över tio och jag ska gå och lägga mig. 
tänkte bara ge ett hett tips: http://sarasteen.blogg.se/ 

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0