how can we dance when our earth is turning?

jävla balrog och jävla aik vann :@ fast det var ju kul för jhide ändå.
 
igårkväll grillade vi med familjen, sen åt vi massa godis medans vi såg avf och skrattade som tusan tillsammans. efter det var det massa tv, tex "a double shot at love with the ikki twins", fan vilken sjukt program. tillslut slumrade jag till på soffan, sen gick jag upp och la mig.

imorse väckte mamma mig halv tio och började tjata om att jag skulle fixa tvätten, wihu.
lite efter elva var jag i stan för att kolla p18/dalhems seriepremiär. louise var nämligen bänkis.
dom vann med 8-2 (!) och louise fick spela sista tio.
när jag kom hem igen var jag verkligen rastlös och hade inget kul att göra! så jag satt mig vid datorn och kollade igenom min bdb, haha. fy, vilka minnen jag har där! åh, från balen, från i somras. gud vad mycket kul jag har gjort :)
sen hängde jag med vincent och issa ut och hoppade studsmatta. men det var visst inte bra gjort, med tanke på min fot. den blev fetto igen. men jag lärde mig iaf hoppa på rygg!
klockan åtta tog jag bussen till stan, gick av vid hemmakväll och där inifrån hör jag en unge som skriker, goodis! då blev jag sugen och gick in och köpte en chokladkaka. så jävla gott!
nu sitter jag här alldeles själv och chokladen är slut. :/ får väl se klart van veetren eller vad det nu heter, finns ju inte så mycket annat kul att se, sen ska det sovas som aldrig förr.

i keep waiting for you but you never come, is this in my head i don't know what to think.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0