du och jag vi träffades en gång i en dröm

idag kunde jag ha sovit till tio, men såklart vaknar jag åtta :/ när klockan var lite efter nio gick jag upp och tog mig en dusch. sen åt jag frukost ute i solskenet. det var verkligen hur varmt som helst, det liksom brände på hela kroppen!
klockan elva for jag iväg på vår heta millitärcykel upp till Dalhem IP. Jag skulle vara bollkalle på Dalhems seriepremiär i div. 2! 
det var rätt drygt, men jag fick ju vara ute i solen, se matchen och så fick jag massa godsaker i kiosken :D så fick jag ju träffa norsken också :) 
när jag kom hem gick jag direkt in till datorn och började göra min inlämningsuppgift om friluftsliv. och så hann jag med att skicka ansökan till två sommarjobb :) sen helt plötsligt skrek issa på mig att jag skulle komma. det var nämligen törnrosa på tv! :D jättelängesen jag såg den verkligen! vi satt som klistrade. hihi, jag älskar de goda feérna :D
 när vi sett klart hade jag ganska mycket överskottsenergi, så jag typ flamsade runt och var allmänt glad. då säger mormor till mamma. "är olivia lite förälskad idag kanske? hon verkar ju så himla glad. är det frid eller?" jag dog x)
och sen hade tydligen louise pratat med sebastians mamma idag och hon hade undrat när jag skulle komma hem till dom och presentera mig! haha, vad har hänt med alla? ;)

snart börjar någon film på tv, eller den har nog redan börjat förresten, men jag skulle iaf säga till issa och vincent som är ute och hoppar studsmatta när den började. och det har jag inte gjort, så dom kommer säkert bli svidiga. men dom ser ju ut att ha kul där ute. haha :)
ikväll ska det ätas en hel del godis! :D och sen kanske det blir hockey-vm vi ska se, eftersom pappa så gärna vill det. 
shit, nu såg jag att jag blivit helt röd i ansiktet, typ solbränd. det måste varit från när jag var bollkalle idag. fifan vad fult! 

jag säger som törnrosa:
jag har träffat honom. han var lång, ståtlig och romaantisk. vi gick bredvid varandra, och innan vi skulle skiljas tog han mig i sina armar och sen. och sen, vaknade jag..
du och jag vi träffades en gång i en dröm!

imorgon väntar en dag i solen :)

Kommentarer
Postat av: norsken

haha! va!? sa hon seriöst frid? :D hahaha.

jag var också asröd i ansiktet när jag kom hem! näsan och kinderna, fyfan verkligen!

2009-04-26 @ 10:56:24
URL: http://karolinalyngstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0