påsklooov

nu är det påsklov.
mitt började med en lång svomorgon, lite tv och en tripp till staden. där jag och syster handlade nya fotbollsskor, för vi ska börja träne det igen :D det var ju så längesen sist och våra gamla skor är alldeles för små, så det fick bli nya :)
sen var vi på öb och köpte green cow och lösgodis :D yeee. det var gott.
vi åkte vidare till ica maxi, där jag plötsligt fick syn på en kändis! jag sprang till issa och visade och pekade och hade mig. vi stod och fnissade som tusan. det var byggmatte vi såg :D fan vad coolt, han gick ca 10 cm ifrån mig. baahh :D
vi väntade på louise som tränade fotboll på konstgräset och eftersom vi hade fått i oss varsin green cow så blev det rätt flumm! en av garvatackerna var åt att vi såg ronni! haha.
kvällen spenderades framför dator och tv.

idag gick jag upp halv åtta, duschade, sminkade mig och åt frukost på rekordtid! 20 minuter. tio i åtta bar det av till slite för att se när vincent spelade påskcupen. det finns så många söta barn, som inte är bra på innebandy utan bara helt galna! :D så kul och se.
vincents klass vann i alla fall två och förlorade två.
när jag kom hem var jag hur trött som helst! så jag gick ut på terassen och la mig och solde/sov. det var jätte varmt och jätteskönt! :D


klockan halv sex cyklade jag, issa och karro upp till fotbollsplanen för att TRÄNA FOTBOLL! det var verkligen hur längesen som helst jag gjorde det. och man var ju lite ringrostig må jag säga. men överlag så gick det förvånansvärt bra! :)
imorgon ska jag se BRS, sen träna med a-laget och sen kommer sara hit, vi ska se titanic :)
och på fredag blir det en heldag med sara, glass och massa bus :D
och på söndag ska vi ha så jävla kul!!!

nu ska jag såve.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0