påskaftonen

en av alla bra saker som finns här i livet är att sova länge, kliva upp och gå direkt in i duschen :) det gjorde jag, sen gick jag ner och åt frukost med louise. sen bestämde jag mig för att sätta igång med läxor! så jag räknade matte i typ två timmar.
jag och louise hamnade i varsin stol, med varsitt fotoalbum i knät. och vi tittade på bilder från när vi var små. det är alltid lika mysigt att minnas när man var liten. jag vill vara liten igen!

     

vi la ifrån oss albumen och hjälpte mamma med maten. sen åt vi, allihopa utom aron.
efter maten drog issa och vincent med mig ut och hoppade studsmatta, det är fan kul :D



vi gick in när mamma ropade att det var dags att leta påskägg. haha, shit det var ju sånt man gjorde när man var liten. men vi gör ännu det :D vi hamnade framför tvn i några timmar med våra ägg.
helt plötsligt får jag sms av sebastian, han säger att han och lukas kommer åka förbi vårat hus och tuta snart. och det gjorde dom, haha :) dom hade vart uppe vid skolan och spelat streethocky.
sen fick jag ett till sms där det stod: jag ska typ skjutsa lukas till issa nu.
och sen kom dom! haha, vi satt och såg tv, kastade tejp, tog kort, skrattade och pratade lite till ungeför halv tre. sen blev jag och sebastian taggade på att spela guitar hero, så då gjorde vi det. issa och lukas sov typ.
halv fyra puttrade dom iväg på sebastians moppe. haha.


IDAG ÄR DET SÖNDAG! :D
jag sov till tolv idag :O nu ska jag göra klart min jävla svenskagrej, sen ta bussen till stan vid tre.
baj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0